Sidor

måndag 28 januari 2013

Två layouter med mina döttrar


Dessa två layouter visade jag i Sirap i Paris blogg nyligen. Den första handlar om något som jag och min 4-åring gärna gör ihop. Bakar muffins! :-)

Här har jag gjort min egen bakgrund, vilket kan vara kul som omväxling ibland tycker jag. Jag använde mig av en jättefin mask från Pink Paislee och sprayade med Mister Huey´s Color Mist i kulör Plum Thumb. Först i ena hörnet och sedan vände jag på masken och använde överbliven färg i nedre hörnet, och fick på så vis en spegelvänd effekt. Det här är också ett jättebra sätt att använda all färg på masken!Mönsterpappren bakom kortet är från Crate och Echo Paper. De fina alfabetet tycker jag passar så fint till muffinstemat.


Denna LO handlar om vardagslivet för mig i januari månad, just nu. Jag är föräldraledig (en månad till!) och tillbringar mycket tid såklart med min yngsta dotter. Hon är en väldigt nyfiken ung dam, läs klåfingrig ;-) och om detta handlar denna LO. Även om livet inte alltid är så rosenrött, så kan man få foton av en envis liten ettåring att framstå i  lite glamorösare dager med fina pysselprodukter! Och dessa är som sagt från Sirap i Paris.

Kul att ni tittade förbi!
Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar