Sidor

torsdag 6 december 2012

Allt om Scraps December Daily: dag 4

Jag har kommit efter lite grand, men här är mitt alster till ordet värme i Allt om Scraps December Daily. Jag tolkar som innan ordet fritt och inte alltid kopplat till julen. Å andra sidan är det mycket kort till barnens album som blir scrappade. Och det är ju bra :-)



Till ordet värme associerade jag till en helt annan årstid än den vi har nu, när det bokstavligt talat är "svinkallt" som min snart 4-åriga dotter sa häromdagen. (Jag slås ofta av hur många vuxna uttryck hon plockar upp nuförtiden. ) Ett härligt foto från balkongen i vår förra lägenhet, och vårens premiärfika på den med en hemmagjord tårta . Värmen fick också återspegla sig i färgvalen på denna färgstarka layout.

Kul att ni tittade förbi!
/Beatrice.

1 kommentar: