Sidor

söndag 4 november 2012

Fars dag närmar sig...


.. och då måste man ju tillverka lite kort! Med risk för att berörd part tittar här så avslöjar jag ännu inte mottagarens namn... ;-)
Detta kort till "far" är inspirerat av denna skiva som finns i både mitt och mottagarens hem. Båda är fan av gruppen! Jag inspireardes av denna roliga tävling hos Allt om Scrap - Inspireras av något i ditt hem. I mitt fall alltså detta skivomslag (och ni som sett den speciella filmen förstår nog referensen till den psykadeliska bilen också).

Edit: Jag vann tävlingen! Yippie! :-)


Kul att ni tittade förbi!
/ Beatrice.

3 kommentarer:

  1. Vilket riktigt läckert kort och härligt att se inspirationskällan!

    SvaraRadera
  2. Färgglatt och hur fint som helst.
    Blir garanterat en uppskattad present.

    SvaraRadera
  3. Så kul att du har inspirerats av något som ni båda gillar! Och vilken härlig tolkning!!

    SvaraRadera