Sidor

lördag 14 april 2012

Påsken 2012 och vinst

 Eftersom jag gett mig fasen på att göra alla utmaningarna i Svensk Scrapbookings påskparad, så fick det bli en BOM-layout också. BOM betyder Boken om mig, om ni inte visste det. Och en sådan layout ska alltså handla om en själv på något sätt. Temat var hur man firat påsk nu i år.

Min påsk bestod av umgänge med barnen och min sambo. Härligt att vi alla var lediga lite längre tid samtidigt för en gångs skull. Förutom familjeträff, så hann vi också med att besöka ett kompispar med barn som vi inte hunnit träffa på ett tag. Det var jättekul och barnen lekte så fint ihop. Det var också premiär för den äldsta med några påsktraditioner, klä ut sig till påskkärring och få godispåskägg bland annat. Om detta skrev jag i mina journalingcirklar.
 Alfabetet är sådan där tunn hobbyfoam som jag skurit ut med ett Quickutz-alfabete och så har jag målat med stardust stickles på 2012. Det fina bollbandet kom i mitt lilla söta vinstpaket från Little Yellow House Kits,, som jag fick i veckan eftersom jag vunnit ett pris i Kortskissens 5-årstävling med detta kort. Så himla kul och det var en sån fin vinst, precis saker i min smak. Tack! :-)


Kul att ni tittade förbi!
Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar