Sidor

söndag 8 april 2012

Kort till en musikkille

Sambons bror fyller år idag och detta är kortet som han fick av oss. Han gillar musik och spelar själv så en elgitarr-charm passade perfekt. Jag gillar tegelväggsstämpeln och den lite annorlunda grattisstämpeln från Gummiapan massor. Alla dessa saker samt alfabetdiesen "Alphabetical" från Tim Holtz inhandlades på Scrapmässan i Göteborg förra helgen, tillsammans med en del annat kul som jag säkert också kommer visa några alster med här så småningom. Pappren är spillbitar och kapsylen är fixad med hjälp av härliga stämplar från nkadinkado. Har gjort flera stycken som jag kan ta fram och dekorera me när lusten faller på. Tur att sambon gillar öl! :-)

Kortet är gjord efter denna roliga skiss:

Min tokning blev ganska fri, men jag blev nöjd! Nu får vi se hur det går i utmaningen också :-)

Kul att ni tittade förbi och ha en bra fortsättning på påskhelgen!
Beatrice.

1 kommentar:

  1. SUPERLÄCKERT KORT, så passande med gitarrcharmsen :), så snyggt med muren, din tolkning av skissen är kanon. LYCKA TILL I UTMANINGEN :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera