Sidor

onsdag 8 februari 2012

Valentin-kort

 Valentinkort där jag tillåtit mig själv att frossa i rosa färger, inspirerad av lilla Cupido från Magnolia och några av mina fina Tildablock (från Panduro). Pappret med text har jag gjort själv med hjälp av en fin textstämpel. Här kan ni se lite närbilder:
Texten på banderollen är också från Magnolia. Gillar korsstygnskänslan!
Härliga stora rosor är inte fel det heller!

Detta kort är med i februariutmaningen hos Mias mix med temat Alla hjärtans dag såklart.

Kul att ni tittade förbi!

Beatrice.

4 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt romantiskt kort!
    Roligt att du är med i utmaningen!
    Lycka till! //mia

    SvaraRadera
  2. ÅH wow så härligt kort, helt underbar, så snyggt du fått ihop allt :)

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  3. Fint kort! Jag ääääääälskar rosa =). Snyggt du satt banderollen!!
    Kram

    SvaraRadera