Sidor

lördag 12 november 2011

Bebisgratulationer

En internetkompis, Viktoria, som nyligen skickade ett gratulationskort till oss när Elvira föddes, har själv fått en dotter i oktober. Till henne skickade jag detta kort.

Jag fick tillfälle att använda denna söta stämpel från Tone Finnangers Tilda-serie (Panduro) som jag nyligen kommit över begagnat. Vet inte varför jag inte köpte denna stämpel när den kom, för jag vet att jag tyckte om den redan då. Men detta var i och för sig innan jag började göra kort mer regelbundet. Då var det mest något kort då och då och inte ett i veckan (eller fler) som det är nu. (Ja, jag är dålig på att blogga allt jag gör...)

Motivet är färglagt med copics och även bakgrunden. Sedan har jag använt en spellbinder-favorit, Blossom 4, för att stansa ut det. Bakgrundspappret har jag gjort själv med mina nya favoritstämplar Circles and dots från Inkadinkado. Så användbara! Bokstäverna är utstansade med Moxie skinni mini alfabet från Quickkutz. Också detta ett verkligt fynd från Scraploppisen nyligen. Lite daggdroppar på det och sen var det klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar