Sidor

tisdag 25 oktober 2011

Prickigt!

Detta är min tolkning av Svensk scrapbookings månadsskiss för oktober. Skissen såg ut såhär:


Stämpeln är Magnolias Tilda with ponytail färglagd med copics och stickles (stardust och fruit punch). De fina mönstrade pappren är från My mind's eye pappersblock A happy heart. Jag har använt mig av  en Spellbinder nestabilities die Eyelet squares som bakgrund till stämpeln och den bruna bården bakom är en Martha Stewart stans: Scallop dot

Kanterna dekorerades med en stämpel från Stempelgledes Grunge flourish hearts. Textstämpel har jag köpt begagnad och jag vet tyvärr inte vem som tillverkat den. Blad från Prima och blommor av okänt ursprung. Satte sist av allt fast några små halvpärlor och så min nya favorit: dewdrops eller daggdroppar. (Vilket vackert ord det är förresten!) Jag gjorde ett superfynd på Scraploppisen jag var på i lördags här i Göteborg och hittade en hel ask full med såna daggdroppar i alla möjliga olika färger för bara 50 kr. Jag som dessutom letat efter såna i olika färger ett tag utan att finna. Så det var kul! :-)

Kul att ni tittade förbi!
/Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar