Sidor

onsdag 27 juli 2011

Ett alla hjärtans dag kort, mitt i sommaren?

Japp, så är det. Fast jag gjorde det ju förstås i februari i år till min älskade sambo Ville. Men när jag satt och gick igenom våra digitalkort på datorn så fick jag se bilderna jag tog för att föreviga det, och kom på att jag inte skrivit något om det här förut. Så, därför ett Alla Hjärtans dag-kort mitt i varma juli! :-)
Papprena är blandade från min pappersmapp, men där är bla några tags från Graphic 45 som sticker ut. Stansat hjärta som jag fått någonstans ifrån och så en söt liten geisha från Hero arts. Det är en serie stämplar som jag verkligen gillar! De fina kärleksbiljetterna skrev jag ut från Cili in papers blogg, och de är gjorda av min scraptokiga granne Karin (vars blogg finns i min blogglista på sidan här, kika in där för hon gör så fina kort). Hon har också en son jämngammal med min dotter så vi brukar ses i lekparken! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar