Sidor

lördag 18 juni 2011

Välkommen till världen!

Vänner till oss fick nyligen tillökning och detta är mitt kort för att lyckönska dem.

Den är baserad på kortskissen i Svensk Scrapbookings midsommarcrop-utmaning.
Kul skiss att jobba efter!

Jag har gjort ett stafflikort, tycker de blir så fina. Jag har använt mig av dies från Nellie Snellen, en embossingfolder från Cuttlebug och taggen är utstansad med en Magnolia-die. Pappret med staketet är från Webster's pages och barnvagnen och "doilyn" längst ned är från ett chipboardset från Crate paper Emma's shoppe. Många söta bilder på den som jag planerar att använda fler gånger. Utstansade bokstäver från Sizzix Santa's workshop. Vita primablommor (distressade med worn lipstick) och diverse rosor, brads och band. Lite broderitråd och en fjärilscharm kom också med på ett hörn.Små fjärilar från mina gömmor utstansade med en tonic- och MS-stans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar