Sidor

tisdag 3 maj 2011

Skapat på sistone

Jag har inte kommit mig för att ladda upp så mycket i bloggen på sistone, men visar här lite av vad jag skapat hemma på kammaren. Här är påskkortet jag gjorde för i år. Det går i Magnolia(n)s tecken som ni kan se...
Stämplarna jag använt mig av är Magnolias Tilda med pion och Magnoliaträd, färglagda med Copic-pennor. Jag har stansat ut pappret med trädet på med en Spellbinder-die. På en tag från Pion designs papper Minnenas melodi har jag stämplat Inkidos påskhälsning och embossat. Bakgrundspappren är från Melissa Frances; Lauren och Betty-Ann. Stansat kanten på det prickiga pappret med min favoritstans Doily lace från Martha Stewart. Blandade blommor, blad, brads och organzaband från gömmorna.
Jag tyckte det var kul att sätta en riktig blomma i handen på Tilda som omväxling! Gav en kul 3d effekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar